دکتر محمود رضا مرادی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، این اقدام بانک ها را در ادامه همکاری های مشترک آنان برای بازسازی و کمک به مناطق زلزله زده استان دانست.
وی اظهار کرد: در این تفاهم نامه مقرر شده است تا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ظرف مدت سه ماه نسبت به تأمین مکان مناسب برای استقرار این دستگاه اقدام کرده و بانک های مشارکت کننده، ظرف مدت یک ماه پس از اعلام دانشگاه مبنی بر انعقاد قرارداد با نماینده شرکت معتبر جهت خرید دستگاه، وجه را به حساب دانشگاه واریز نمایند.
وی افزود: اکنون بیماران جهت تشخیص و بررسی وضعیت عروق قلبی در بیمارستان بستری شده و برای آنان آنژیوگرافی و در صورت نیاز اقدامات بعدی درمانی انجام می شود و این مستلزم صرف هزینه و وقت و نیز تحمل مرارت از سوی بیمار است.
وی تصریح کرد: سی تی آنژیوگرافی یک دستگاه مدرن و پیشرفته می باشد که به روش غیر تهاجمی و بدون تحمل رنج و سختی و نیز آمادگی قبلی، عروق قلبی بیمار را اسکن کرده و وضعیت دقیق رگ های قلب را جهت تشخیص در اختیار پزشک قرار می دهد.
دکتر مرادی با تقدیر از این بانک ها و نیز استاندار کرمانشاه، از نصب این دستگاه در یکی از بیمارستان های امام علی(ع) یا امام رضا(ع) خبر داد.
استان کرمانشاه 2میلیون نفر جمعیت دارد که خدمات درمانی به این میزان جمعیت در 23 بیمارستان که 17 بیمارستان آن متعلق به دانشگاه علوم پزشکی است، ارائه می شود.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.