به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز جمعه در پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر پیشوا برگزار شد ، فعالیت امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به مسافران نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر پیشوا در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان پیشوا در 2 بخش برای امدادرسانی و خدمات اطلاع رسانی ویژه نوروز تا هفدهم فروردین 96 ادامه دارد.
حمیدرضا تاجیک گفت : این طرح با مشارکت مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر اجرا می شود که طی آن امدادگران و داوطلبین در 2 پایگاه میدان شهید اردستانی و جلیل آباد خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه می دهد.
وی با اشاره به استقرار پزشک، پرستار و امدادگران هلال احمر در این پایگاه ها، اظهار کرد: داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان پیشوا به صورت شبانه روزی در پایگاه ها حضور یافته و خدمات خود را به مسافران نوروزی ارائه می دهند.
تاجیک اظهار کرد: وجود مرقد مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) برادر امام رضا (ع) در پیشوا و مجاورت این شهرستان با محور امام رضا (ع) موجب شده تا بسیاری از مسافران ، این شهرستان را مقصد گردشگری خود قرار دهند از این رو هلال احمر تلاش می کند تا با ارائه بهترین خدمات ، سفر بی خطری را برای آنان رقم بزند.
پیشوا با 80 هزار نفر جمیعت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.