سرهنگ عنایت فلاحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندانی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید قبل از این کار مجوز لازم را از طریق کلانتری ها اخذ کنند در غیر این صورت از اقدام آن ها توسط پلیس جلوگیری می شود.
وی اظهار کرد: همچنین نیروی انتظامی به منظور حفظ نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری با خوردهایی که بخواهند نظم و آرامش مردم را به ویژه در شب آخرین چهارشنبه سال و ایام نوروز با انجام گشت های منامتعارف برهم بزنند، برخورد می کند.
رئیس پلیس قصرشیرین گفت: خودروهایی که آرامش و امنیت شهروندان را برهم بزنند تا پایان تعطیلات نوروز از سوی پلیس توقیف و روانه پارکینگ می شوند.
سرهنگ فلاحی اضافه کرد که پلیس با همکاری دیگر دستگاه ها، خدمات رسانی را با برنامه های هدفمند در راستای حفظ نظم و امنیت مردم در شهرستان در ایام نوروز انجام می دهد تا مردم بتوانند با آرامش خاطر ایام تعطیلاتی خوبی را پشت سر بگذارند.
وی بیان کرد: پلیس با افزایش گشت های آشکار و پنهان و ایجاد ایستگاه های موقت و افزایش واحدهای گشت در محورهای مواصلاتی شهرستان همانند سال های قبل نسبت به تامین امنیت جاده های شهرستان اقدام می کند.
وی از مردم درخواست کرد تا همانند گذشته یار و همیار پلیس باشند و پلیس را برقرار نظم و امنیت عمومی یاری کنند.
وی با بیان این که تلفن فوریت های پلیسی 110 به عنوان پل ارتباطی پلیس و مردم فعال است، گفت: شهروندان هرگونه موارد و موضوع مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.
وی به مردم توصیه کرد به ویژه در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی با رعایت نکات ایمنی، منازل خود را به لامپ های تایمری تجهیز و از باز کردن درب منزل برای افراد ناشناس خودداری کنند.
وی، احراز هویت افراد ناشناس مامور دولتی و خدماتی برای شناسایی هویت و احراز برگ ماموریتی آن ها، نگهداری اسناد و اشیای با ارزش در جای امن را از دیگر توصیه های پلیس به مردم به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی ذکر کرد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.