به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین، با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) و روز زن، افزود: جمهوری اسلامی ایران با رهبری های حکیمانه و پیامبرگونه امام خمینی (ره) اعتقاد دینی را در دنیا تثبیت کرد.
وی اظهارداشت: امام راحل شخصیتی بود که به خاطر خداوند قیام و حکومت دینی و الهی را در جامعه اسلامی برپا کردند و باعث بیداری اسلامی و ترویج دین اسلام در دنیا شد.
خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد: امام راحل آینده نگر و ژرف اندیش بود و در سال 43 فرمودند 'سربازان من در گهواره ها هستند' و چند سال بعد همین جوانان در هشت سال دفاع مقدس توانستند باعث پیروزی انقلاب شوند.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: همین جوانان بودند که در سال 57 با قیام خود با رهبری داهیانه امام راحل باعث پیروزی انقلاب شدند.
وی گفت: همچنین نامه تاریخی امام (ره) به گورباچف در راستای فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و حمله عراق به کویت، همگی توسط امام راحل پیش بینی شده بود و این شخصیت عمیق، آینده نگر و دوراندیش امام راحل را می رساند.
وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری های رهبر معظم انقلاب، الگوی تمام آزادیخواهان جهان و مدافع مظلومان دنیاست و تداوم این نظام الهی با پشتیبانی های ملت ایران تا ظهور حضرت مهدی (عج ) ادامه خواهد داشت.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.