بهرام کنجوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مهشید اشتری، ندا شهسواری، مریم صامت، صبا صفری و پریناز حاجیلو پنج بانوی ملی پوش پینگ پنگ کشور هستند که در مسابقات جهانی به میدان خواهند رفت.
وی ادامه داد: رقابت های جهانی 2018 پینگ پنگ در هر 2 بخش آقایان و بانوان از 10 تا 16 اردیبهشت سال آینده به میزبانی استکهلم سوئد برگزار خواهد شد.
کنجوری یادآور شد: مسابقات جهانی پینگ پنگ با حضور ورزشکارانی از 144 کشور جهان و در سه بخش انفرادی، دوبل و تیمی تیمی برگزار می شود.
دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه همچنین با اشاره به قرعه کشی مسابقات جهانی پینگ پنگ، افزود: تیم پینگ پنگ بانوان ایران در دسته دوم مسابقات جهانی در گروه G با تیم های اسپانیا ، پورتریکو، استرالیا، لیتوانی و کوبا همگروه شده است.
وی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت ها، تیم‌های اول و دوم دسته 2 به مسابقات دسته یک جهانی صعود و تیم های 23 و 24 دسته 2 نیز به رقابت های دسته سه جهانی در سال 2019 سقوط می کنند.

**سه مدال نقره و برنز حاصل تلاش بوکسورهای کرمانشاهی در فستیوال نونهالان کشور
مدیر تیم های بوکس استان کرمانشاه نیز با اشاره به حضور تیم نونهالان استان در فستیوال بوکس نونهالان کشور گفت: 2 مدال نقره و یک برنز حاصل تلاش آینده سازان بوکس کرمانشاه در این رقابت ها بود.
اسفندیار محمدی در گفت و گو با ایرنا افزود: محمدرسول حیدری و آرمین امیریان موفق به کسب مدال نقره و میلاد قاسمی نیز یک مدال برنز برای کرمانشاه کسب کردند.
وی همچنین از یزدان محمدی به عنوان مربی و صادق محمدی به عنوان سرپرست تیم بوکس نونهالان استان کرمانشاه در فستیوال کشوری یاد کرد.
محمدی در پایان گفت: مسابقات بوکس نونهالان کشور با حضور بیش از 120 ورزشکار از سراسر کشور در شهرستان گالیکش استان گلستان برگزار شد.
در استان کرمانشاه حدود 250 ورزشکار زیر نظر هیات پینگ پنگ و نزدیک به 500 ورزشکار نیز زیر نظر هیات بوکس استان کرمانشاه فعالیت می کنند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.