به گزارش ایرنا مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان اردبیل گفت: از هفت ورزشکار عضو تیم ملی بوکس کشورمان 2 نفر از استان اردبیل هستند و این امر نشانگر وجود استعدادها و پتانسیل های بسیار خوب و بالقوه در منطقه می باشد.
ایوب بهتاج افزود: بدون شک اگر زیر ساخت های لازم ورزش بوکس در استان فراهم شود شاهد درخشش جوانان و ورزشکاران استان در مسابقات کشوری و میادین بین المللی خواهیم بود.
وی اظهار کرد: نیاز اولیه تیم‌های ورزشی ارتقای سطح فنی مربیان و داوران بوده و برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی با بهره‌گیری از اساتید و کارشناسان ورزشی در معرفی ورزشکاران ملی‌پوش و کسب عناوین مختلف قهرمانی کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه برای شکوفایی استعداد بوکس استان نیازمند توسعه زیرساخت‌ها هستیم، بیان کرد: بوکس در شهرستانهای مشگین‌شهر و گرمی طرفدران زیادی دارد و در حال حاضر در شهرستان گرمی خانه بوکس فعالیت دارد.
بهتاج گفت: راه اندازی خانه بوکس در شهرستان گرمی نتایج بسیار مطلوبی داشته است به طوری که معرفی ورزشکارانی از این شهرستان محروم برای اردوهای تیم ملی و کسب عناوین قهرمانی در رده‌های مختلف سنی از جمله آنهاست.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: همچنین در شهرستان پارس‌آباد سالن چندمنظوره برای تمرین و آموزش رشته‌های رزمی اختصاص یاقته است که ورزش بوکس نیز یکی از این ورزشهاست.
در این مجمع انتخاباتی که با حضور سرپرست فدراسیون بوکس و شرکت سایراعضای مجمع برگزار شد وحید زوار زاده تنها کاندیدای ریاست هیات بوکس دوباره با کسب 11 رای از 11 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بوکس استان اردبیل انتخاب شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.