بهرام کنجوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاوه بر شهسواری، مریم صامت و پریناز حاجیلو دیگر پینگ پنگ بازان کرمانشاهی اعزامی به رقابت های آزاد جهانی خواهند بود.
وی یادآوری کرد: این رقبات ها با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان در روزهای 9 تا 13 آبان برگزار می شود.
کنجوری با بیان اینکه بانوان ملی پوش پینگ پنگ ایران خود را برای مسابقات 2018 جهان که به میزبانی سوئد برگزار می شود، آماده می کنند، از فاطمه کیوانی به عنوان سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران یاد کرد.
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه در ادامه از برگزاری رقابت های پینگ پنگ نونهالان کشور و نایب قهرمانی ورزشکار کرمانشاهی در این رقابت ها نیز خبر داد.
وی اظهار کرد: امیرحسین قارداشی از کرمانشاه به همراه نوید شمس از البرز موفق شدند در رقابت های دوبل عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنند.
کنجوری با بیان اینکه در رتبه بندی تیمی نیز کرمانشاه پس از صعود به دور دوم در نهایت به مقام نهمی بسنده کرد، گفت: امیرحسین قارداشی، محمدمهدی زارعی، آراد مزیدی، آرین احمدی و پارسا مرادی نفرات اعزامی تیم کرمانشاه به مسابقات قهرمانی نونهالان کشور را تشکیل می دادند.
دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه ادامه داد: در مسابقات انفرادی، آراد مزیدی تا مرحله بک هشتم نهایی صعود کرد و امیرحسین قارداشی، مهدی زارعی، پارسا مرادی و آرین احمدی نیز تا مرحله یک سی و دوم پیش رفتند.
وی در پایان از رضا فتاحی به عنوان سرمربی تیم پینگ پنگ نونهالان استان کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور یاد کرد.
7458/8066 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.