به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع شافعی از مسئولان استان خواست در تصمیم گیری های خود مراقب باشند که حفظ وحدت و اجرای عدالت در تقسیم منابع مالی و پروژه های صنعتی را در تمام مناطق استان مدنظر داشته باشند.
او در ادامه خطبه های خود به شرافت و کرامت انسان در اسلام اشاره کرد و حفظ کرامت و آبروی انسان را از وظایف توجیه شده در اسلام دانست.
خطیب اهل سنت کرمانشاه همچنین تهمت و افترا و دستاویز قرار دادن آبرو و شخصیت افراد را برای رسیدن به اهداف را تجاوز به حرمت افراد دانست و تاکید کرد که باید با این رویه ناپسند که عده ای اخیرا به آن مشغول شده اند باید برخورد قانونی شود.
ماموستا محمدی اهل سنت کرمانشاه هرگونه قضاوت و داوری از سوی افراد مغرض بدون بررسی و تحقیق را در بین خانواده ها عامل بسیاری از اختلافات و کینه توزی های فامیلی دانست و خواستار رعایت انصاف و حفظ حرمت اشخاص در میان خانواده‌های مسلمان شد.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود تحرکات مذبوحانه برخی قدرت های رو به زوال غربی در شورای امنیت سازمان ملل برای قانونی کردن ظلم و ستم بر مردم منطقه را محکوم به شکست دانست و چنین اعمالی را در جهت متزلزل شدن نهادهای معتبر بین المللی دانست.
ماموستا محمدی در ادامه از مسئولان خواست با مدیریت صحیح و علمی منابع آب استان را حفظ و با تدبیر در این امر مانع کم رمق شدن کشاورزی و باغداری در استان شوند و از دست درازی عده ای سودجو به منابع عمومی جلوگیری نمایند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.