به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از روابط عمومی هیات کشتی، محمدحسین محبی روز شنبه اظهار کرد: در جلسه ای که به تازگی با سهامدار عمده و اعضای هیات مدیره شرکت پالایش نفت کرمانشاه در خانه کشتی داشتیم آن ها قول حمایت ویژه از کشتی استان را دادند.
وی ادامه داد: مسئولان شرکت پالایش نفت کرمانشاه تقبل تمامی هزینه ها و مخارج سالانه هیات کشتی کرمانشاه در سال 97 را پذیرفتند که این اقدام در نوع خود بی نظیر و می تواند نجات بخش کشتی استان است.
محبی تصریح کرد: همچنین هیات کشتی استان در سال آینده می تواند با نام شرکت پالایش نفت کرمانشاه در لیگ برتر تیم داری کند که این کار در صورت تحقق، انگیزه بسیار فراوانی به کشتی گیران استان خواهد داد و سالن مسابقات کشتی بازهم شاهد حضور پرشمار هواداران خواهد بود.
رییس هیات کشتی استان کرمانشاه با بیان اینکه سال هاست که به دنبال جذب حمایت کننده مالی هستیم اما تاکنون موفق به جذب چنین حامی که همه هزینه های هیات را تقبل کند، نشده بودیم، افزود: استان کرمانشاه باید قدر چنین سرمایه گذاران ارزشمندی را بداند.
وی با اشاره به هزینه های سنگین هیات کشتی در طول سال گفت: استان کرمانشاه بیش از 20 هزار نفر کشتی گیر بیمه شده دارد و سالانه بیش از 30 تا 40 تیم از استان به مسابقات داخلی و خارجی اعزام می شوند که با بودجه های اندک فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان کار خاصی نمی توان انجام داد.
محبی یادآور شد: مردم استان کرمانشاه عاشق کشتی هستند و این موضوع را در مسابقات جام جهانی سال 2017 که رقابت ها به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، به خوبی نشان دادند.
وی در پایان گفت: هم اکنون که سهامدار عمده شرکت پالایش نفت کرمانشاه پیش قدم شده و قصد کمک به کشتی استان را دارد همه باید وی را همراهی کنند تا با کسب نتایج مناسب و در خور شان، پاسخگوی حمایت های ارزشمند صورت گرفته باشیم.
استان کرمانشاه که از دیرباز همواره جزو قدرت های اول کشتی کشور بوده و قهرمانان زیادی را به جامعه کشتی تحویل داده است در سال های اخیر و بعد از یک دوره افول بازهم خود را به جمع مدعیان رسانده است.
هم اکنون استان کرمانشاه 6 ملی پوش در رده های سنی کشتی کشور و در هر 2 بخش آزاد و فرنگی دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.