به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه، سرهنگ پاسدار مرادعلی محمدی روز دوشنبه با بیان اینکه مراسم تشییع این شهید گمنام از ساعت 9:30 دقیقه صبح چهارشنبه دوم اسفند از مقابل مسجد جامع کرمانشاه به سمت میدان آزادی برگزار خواهد شد، افزود: پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییع، در مجتمع فرهنگی شهید عاصمی واقع در شهرک پرواز، بلوار شهید امجدیان به خاک سپرده خواهد شد.
سرهنگ مرادی یادآور شد: این مراسم با حضور خانواده های معظم شهدا، مردم و مسئولان کرمانشاه، فرماندهان نیروهای مسلح و پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس برگزار می شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه خاطرنشان کرد: این شهید گمنام سال 1362 درعملیات خیبر و در سن 24 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
وی ادامه داد: امشب و در شب شهادت حضرت زهرا (س) با حضور این شهید والامقام مراسم شبی با شهدا، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد چهارمین شهید محراب واقع در شهرک الهیه برگزار خواهد شد.
سرهنگ محمدی همچنین از برگزاری مراسم دیگری با حضور پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس از ساعت 21:30 دقیقه امشب (دوشنبه) در مسجدالنبی (ص) طاق بستان خبر داد.
استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس 9 هزار و 800 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.