به گزارش ایرنا، فرماندار روانسر روز شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: بهره برداری از طرح پرورش میش داشتی 500 راسی در روستای سردم با اشتغالزایی سه نفر اولین طرحی بود که مورد بهره بردرای قرار گرفت.
حسین ویسمرادی افزود: همچنین سه طرح اصلاح و بهینه شبکه های برق روستایی به صورت نمادین در روستای قوری قلعه به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: افتتاح طرح گازرسانی به 6 روستای کلاه کبود، خرم آبادسفلی، خرم آبادعلیا، ده ساده ، جانجان و آهنگران بخش مرکزی روانسر با نصب 300علمک و بهره مندی 400 خانوار از دیگر طرح هایی بود که مورد بهر ه برداری قرار گرفت.
فرماندار روانسر اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از 47 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.
ویسمرادی ادامه داد: کلنگ مجتمع خدماتی رفاهی روستای شبانکاره در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع با اعتبار 14 میلیارد و 500 میلیون ریال و اشتغال زایی 19 نفر به زمین زده شد.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ابتدای ورود به شهرستان روانسر با خانواده شهید مرادعلی ویسی تپه کلی که در 12 فروردین ماه 68 به درجه رفیع شهادت نایل آمد دیدار کرد و گفت: انقلاب با جانفشانی شهدا به ثمر نشسته و باید با حضور مردم و تلاش خدمتگزاران از آن صیانت کنیم.
محمد ابراهیم الهی تبار، سپس با امام جمعه روانسر دیدار کرد و افزود: روحانیت در پیروزی انقلاب نقش اساسی را بر عهده داشتند و اثرگذاری ائمه جمعه در همه عرصه ها غیرقابل انکار است.
وی در ادامه با شیخ محمد سعید نقشبندی دیدار کرد
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.