به گزارش خبرنگار ایرنا، گودرز شاهمرادی روز شنبه در آیین افتتاح طرح آموزش الکترونیک در گیلانغرب اظهار کرد: در استان کرمانشاه در سطح 29 واحد آموزشی، سه هزار و 500 دانش آموز از خدمات الکترونیکی از راه دور بهره مندند و این خدمات به 2 صورت نیمه حضوری و غیرحضوری است.
وی از اجرای طرح تقویت و تکمیل تحصیل دانش آموزان پیش دانشگاهی شهرستان زلزله زده گیلانغرب خبر داد و با اشاره به مفاد سند بنیادین، با بیان این که رسالت اصلی آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان است، افزود: دانش آموزان باید به لحاظ شرایط و فرصت های یادگیری با یکدیگر برابر باشند که از آن تحت عنوان عدالت آموزشی یاد می شود.
وی اضافه کرد که عدالت آموزشی، ایجاد فرصت برابر و ارائه خدمات نوین آموزشی از جمله اهداف سند بنیادین دستگاه تعلیم و تربیت است که در سایه پیگیری و تلاش های مسئولان مربوطه، بستر آن در کشور فراهم شد و شمار زیادی نیز اکنون از آن بهره مندند.
وی گفت: با توزیع 202 دستگاه تبلت رایگان بین دانش آموزان پیش دانشگاهی مناطق زلزله زده شهرستان گیلانغرب، با اجرای طرح تقویت و تکمیل تحصیل دانش آموزان مناطق زلزله زده از امکان آموزش الکترونیکی و تقویتی، این دانش آموزان با استادان برجسته تهران ارتباط مستقیم خواهند داشت.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، در مقاطع مختلف تحصیلی یک هزار و 717 دانش آموز دارد که در 238 آموزشگاه و در قالب 603 کلاس درس مشغول تحلیصند.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.