عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در صورت عدم توانایی دولت در حل مشکلات زلزله زدگان از کشورهای عراق و افغانستان کمک خواهیم گرفت.

به گزارش ایلنا، سید قاسم جاسمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت گفت: استان کرمانشاه مشکلات عدیده‌ای دارد اما یکی از مهمترین موضوعات در حال حاضر توجه به زلزله‌زدگان است. باتوجه به شرایط فعلی آب و هوایی در اکثر استان ها به ویژه استان کرمانشاه و کاهش برودت هوا، چادرهای زلزله زدگان دچار مشکل بوده و آبگرفتگی فراوانی دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دولت توان کمک به زلزله‌زدگان را ندارد و نمی‌تواند شرایط فعلی را به حالت عادی بازگرداند، از کشورهای دیگر همانند عراق و افغانستان طلب یاری کند.

وی در تذکری خطاب به رئیس سازمان صداوسیما افزود: رئیس سازمان صداوسیما متاسفانه طی چند سال گذشته عملکرد رضایتمندی به ویژه در بحران زلزله کرمانشاه نداشته است.

جاسمی در تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: درخصوص تبعیض ناروا در فعالیت کارمندان مجلس، عدالت رعایت نشده و هیات رئیسه به این موضوع ورود نکرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: سرمایه گذاران گلیم و گبه، مشکلات بسیاری داشتند و حدود ۲۵ هزار نفر از مردم فعال در این حوزه به دلیل مشکلات فراوان در سرمایه گذاری گلیم دچار مشکلات اقتصادی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.