به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست با فعالان اتاق بازرگانی بوشهر افزود: بدون شک مردم از مدیران انتظار انجام کارهای نشدنی را ندارند.
وی با اشاره به بازرسیهای مختلفی که انجام می شود بیان کرد: در برخی موارد این بازرسی و نظارت های مختلف جسارت مدیران راکاهش می دهد و این شرایط برای راه گشایی از مشکلات اقتصادی کارساز نیست.
گراوند با اشاره به تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری در خصوص حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: مهمترین مشکل امروز کشور در حوزه اقتصاد است که باید به شیوه اصولی با این حوزه برخورد شود.
وی تاکید کرد: در راستای حل مشکلات اقتصادی جامعه مدیران ذیربط باید در خصوص انجام کارها روان سازی لازم برای بخش خصوصی را انجام دهند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه اشرافیت کامل نسبت به قوانین ومقرارت اقتصادی می تواند راهگشا باشد گفت: فعالان اقتصادی نیز برای بهبود شرایط و حل مشکلات موجود بر سر راه خود باید راهکارهای لازم را ارائه دهند.
گراوند با تاکید بر تعامل دولت با بخش خصوصی افزود: با تعاملی که بین دولت، مجلس شورای اسلامی، بخش خصوصی و واحدهای تولیدی ایجاد شده امید می‌رود نتایج خوبی در حل مشکلات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع حاصل شود.
7212/6047**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.