بهمن خسروانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: هرچند تردد در برخی محورها بخصوص در شرق استان مقداری کند صورت می گیرد اما خوشبختانه تمامی راه ها باز است.
وی ادامه داد: هرچند در برخی شهرستان ها شاهد بسته شدن راه ارتباطی روستاها بودیم اما با تلاش همکاران ما این مسیرها بازگشایی و هم اکنون تردد در آن ها جریان دارد.
خسروانی همچنین از استقرار 50 اکیپ راهداری در جاده ها و گردنه های استان خبر داد و گفت: همکاران ما به صورت شبانه روزی در مناطق تعیین شده حضور دارند.
وی ادامه داد: از هموطنان و همشهریان گرامی تقاضا می شود هنگام سفر بخصوص به نقاط سردسیر استان مانند کنگاور، سنقروکلیایی، پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و ... حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: البته تردد در بسیاری از محورهای مناطق یاد شده بدون زنجیر چرخ نیز میسر است ولی در آن صورت حرکت خودروها بسیار کند خواهد شد و مشکلاتی برای خود راننده و سایرین ایجاد می شود.
بارش برف که از روز گذشته به تناوب در بسیاری از شهرهای کرمانشاه آغاز شده بود تا صبح امروز ادامه یافت به گونه ای که باعث تعطیلی مدارس نوبت صبح استان و نوبت عصر برخی از مناطق شد.
این اولین برف زمستانی است که تقریبا اکثر مناطق استان از جمله شهر کرمانشاه را سفید پوش کرد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.