جهانبخش جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: امروز دیدار بسیار حساسی مقابل پالایش آبادان در زمین حریف داریم که البته برای 2 تیم هم تعیین کننده است.
وی ادامه داد: پالایش آبادان یکی از تیم های خوب و منسجم رقابت های امسال بوده و کمتر دچار فراز و نشیب شده و همین عامل از حریف آبادانی یک تیم قابل احترام برای رقبا ساخته است.
جعفری افزود: بدون شک بازیکنان تیم بعثت نیز چیزی کمتر از حریف آبادانی خود ندارند و توان شکست رقیبشان را دارند، بازیکنان بعثت فوتبال خوب و روانی را در زمین ارائه می کنند و شرایط ایده آلی دارند.
سرمربی بعثت کرمانشاه با اشاره به شانس بالای تیمش برای صعود به مرحله نهایی گفت: ما چهار مسابقه و 12 امتیاز دیگر پیش رو داریم و فکر می کنم اگر بتوانیم 6 امتیاز از مسابقات باقی مانده کسب کنیم یکی از تیم های صعود کننده به دور دوم باشیم.
وی یادآور شد: از چهار مسابقه پیش رو در 2 دیدار که برابر شهرداری همدان و کیمیا فرایند قم خواهد بود میزبان هستیم و با توجه به اینکه این تیم ها نیز وضعیت خوبی در جدول ندارند شانس پیروزی ما زیاد است.
جعفری خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم به دور دوم صعود کنیم 2 بازیکن جدید برای تقویت تیم به خدمت می گیریم تا با یاری خداوند بتوانیم در آن مرحله نیز قدرتمندانه ظاهر و به لیگ دسته اول صعود کنیم.
دیدار تیم های پالایش آبادان و بعثت کرمانشاه در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از ساعت 15 امروز (6 بهمن) در شهر آبادان برگزار می شود.
هم اکنون تیم پالایش آبادان با برگزاری 17 مسابقه و کسب 26 امتیاز در مکان سوم و تیم بعثت کرمانشاه نیز با انجام 16 مسابقه و 25 امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه گروه 11 تیمی برگزار و در پایان مرحله اول از هر گروه چهار تیم به دور دوم صعود می کنند.
12 تیم راه یافته به مرحله دوم در قالب 2 گروه 6 تیمی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می دهند و 2 تیم اول گروه مستقیم و برنده تیم های سوم نیز راهی مسابقات فصل آینده لیگ آزادگان خواهند شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.