به گزارش ایرنا از هیات فوتبال سنندج، هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور تیم آبیدر سنندج در ورزشگاه ملک نیا میزبان پاس ساوه بود و با یک بازی منظم و هجومی در پایان 90 دقیقه سه بر صفر مهمان خود را شکست داد.
شهرداری مریوان دیگر نماینده استان کردستان در این رقابت ها نیز میهمان دالاهو کرمانشاه بود که با نتیجه 5 بر 2 مقابل حریف خود شکست خورد.
آبیدر سنندج و شهرداری مریوان در گروه سوم این مسابقات با تیم های عقاب تهران، آرش ری، بیمارستان پارس تهران، مهدیه تبریز، عقاب تبریز، ملی پوشان تبریز، ذوب و فلزات بهار، آذر یورد شاهین دژ، پاس ساوه، دالاهو کرمانشاه و ذوالفقار کاشان هم گروه هستند.
رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با حضور 65 تیم در پنج گروه 13 تیمی برگزار می شود و در مرحله اول مسابقات، تیم ها به صورت تک بازی با یکدیگر دیدار می کنند.
در پایان این مرحله، تیم های اول و دوم هر گروه بطور مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد، تیم های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم های پنجم به بعد به لیگ های استانی سقوط می کنند.
در مرحله دوم، 10 تیم صعود کننده به همراه 20 تیم باقی مانده از فصل قبل، بازی های مرحله نهایی را در سه گروه 10 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می کنند.
دریافت و تنظیم: وریا کرمی ** انتشار: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.