به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، در دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و شهرداری تبریز از سوی فاروق پسندیده تخلفاتی مبنی بر رفتار زننده با داور و اعتراض های مکرر رخ داد که وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
براساس رای کمیته انضباطی ، تیم شهرداری بندرعباس در این بازی به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر پرتاب اشیا که به پای وقت نگهدار اصابت کرد، باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
همچنین حمید رضایی پور، سرمربی تیم شهرداری بندرعباس به علت محرومیت از پشت فنس نظاره گر این بازی بوده که از سوی کمیته انضباطی یکی از عاملین تشنج تیم مربوطه شناخته شد و با توبیخ کتبی محکوم و در صورت تکرار رویه گذشته، تصمیمات شدید تری نسبت به وی اتخاذ می شود.
براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، کلیه رای های صادر شده قطی است.
تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس از ابتدای فصل تاکنون جمعا یکصد میلیون ریال جریمه نقدی شده است.
تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی در بیستم شهریورماه امسال در برابر شهرداری تبریز با نتیجه چهار بر سه شکست خورد.
دیدار این دو تیم در مجموعه ورزشی ساحلی غدیر بندرعباس در چارچوب رقابت های هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور آغاز شد که در نهایت نتیجه بازی رفت دو تیم ، در بازی برگشت نیز تکرار شد.
7198/7408
تنظیم کننده: فاطمه حسینی * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.