به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حسین ویسمرادی روز دوشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده های ایثارگر این شهرستان افزود: خون شهیدان والامقام و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.
او گفت: انقلاب اسلامی ایران از خون پاک شهدا و رشادت جانبازان و آزادگان به ثمر نشست و وظیفه همه، ادامه راه آنان و تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است.
وی اضافه کرد: ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهیدان و رشادت‌های آنها در دفاع از میهن، امروز یار و مددکار خانواده آنان باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز در این دیدار گفت: عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران را مدیون ایثار و از خود گذشتگی ایثارگران عزیز می دانیم.
سرهنگ محمدرضا الفتی افزود: امروز به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی محفوظ مانده و به عنوان سرمشق و چراغ راه برای مسلمانان جهان در آمده است.
در این دیدارها از خانواده های معظم شهیدان 'نادر احمدی' و 'غلامعلی محمدخانی' و جانباز 70 درصد 'تحفه اعظمی' تجلیل و قدردانی شد.
شهید نادر احمدی در شهریورماه سال 63 و در درگیری با نیروهای ضد انقلاب و شهید غلامعلی محمدخانی در مردادماه سال 67 در عملیات مرصاد به فیض شهادت رسیدند و خانم تحفه اعظمی نیز در اردیبهشت ماه سال 60 بر اثر بمب گذاری منافقین در شهر کرمانشاه مدال پرافتخار جانبازی را به گردن آویخت.
شهرستان روانسر 135 شهید والامقام و 243 جانباز سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.