به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در دیدار با خانواده سردار شهید حبیب لک زایی در شمال سیستان و بلوچستان اظهار داشت: خانواده شهدا پرچم بر افراشته در این منطقه هستند و با نگاه به این پرچم اهداف، مقصد و پیام شهدا در ذهن ها تداعی می شود.
وی افزود: بر افراشتگی پرچم شهدا تنها در منزل شهید نیست بلکه نماد این پرچم فرزندان و نسل این عزیزان هستند که با حضور آنان باید افراد متخلف جرات تخلف را نداشته باشند.
وی تاکید کرد: حضور خانواده شهدا به افرادی که می خواهند به انقلاب دلدادگی پیدا کنند امید می دهد.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: خانواده شهدا امید دهنده به نیروهای ارزشی و مایوس کننده نیروهای ضد ارزشی هستند و کرامت آنان با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.
وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا و همه نیروهای ارزشی توجه دارند و این سرمایه ارزشمند است.
به گزارش ایرنا سردار شهید حبیب لک زایی جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 25 مهر سال 1391 همزمان با سومین سالگرد شهدای وحدت پس از تحمل 24 سال رنج ناشی از جراحات و مصدومیت های دوران جنگ در حالی که بیش از 60 ترکش در بدن داشت، به جمع یاران شهیدش پیوست.
تولیت آستان قدس رضوی امروز/سه شنبه/ با حضور در منطقه سیستان در یادواره شهدا منطقه و سالگرد سردار سرلشگر قاسم میرحسینی و نشست فعالان و نخبگان فرهنگی شرکت و با خانواده سردار شهید حبیب لک زایی و شهید پیغان دیدار کرد.
منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، نیمروز و هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7317**3042 خبرنگار: حامد غلامی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.