به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه افزود: دشمنان هنوز ایمان، اتحاد و هوشیاری مردم ایران را درک نکرده و نفهمیده اند و به همین دلیل همیشه آنها را دچار اشتباه کرده است.
وی در ادامه به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار رهبری از هوشیاری، همبستگی و اتحادی که مردم ایران اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان در روزهای گذشته از خود به نمایش گذاشتند، قدردانی کردند و فرمودند: دشمنان با اساس و ریشه انقلاب اسلامی ایران دشمنی دارند.
وی در ادامه گفت، مقام معظم رهبری فرمودند: انقلاب اسلامی باعث بیداری ملت های دنیا شده و دشمنان این را نمی خواهند پس با توطئه درصدد آسیب زدن به آن هستند.
امام جمعه کرمانشاه هچنین گفت: مقام معظم رهبری اعتراض را حق مردم دانستند و گفتند، ولی کسانی که مسجد، حسینیه، پرچم و اموال عمومی را تخریب و آتش می زنند و راه را برای دشمنان باز می کنند جایز نیست.
آیت الله علما در ادامه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری همه مردم و مسئولان باید برای رفع بیکاری، مشکل مسکن، ازدواج، گرانی و تورم تلاش کنند وگرنه دشمنان مانند مگس بر روی این زخم ها می نشینند و مشکلاتی را برای کشور ایجاد می کنند.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: مقام معظم رهبری چند سال است که اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید داخلی برای رونق کسب و کار را مطرح کرده اند.
او در بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری در مورد سخنان بیهوده دشمنان مبنی بر ترس ایران از آمریکا گفت: دشمنان با وجود همه تلاش ها و توطئه ها، ایران آنها را از کشور و منطقه بیرون ریخته است.
آیت الله علما گفت: مقم معظم رهبری از ما می خواهد با اتحاد و همدلی به کمک ضعفا بشتابیم و فقر را از جامعه ریشه کن کنیم، آن وقت است جامعه احساس آرامش می کند.
وی از حضور پررنگ مردم و مسئولان کرمانشاه در راهپیمایی همبستگی و محکومیت ناآرامی های اخیر قدردانی کرد.
او در ادامه به سالروز تشکیل شورای انقلاب اسلامی در 22 دی سال 57 به دستور امام (ره ) اشاره کرد و گفت: زمانی که براساس شواهد و قرائنی که بر امام (ره) ثابت شد، باید حکومت تشکیل دهد، دستور تشکیل شورای انقلاب اسلامی را با حضور شخصیت های برجسته انقلاب داد.
3209/8066 خبرنگار:عباداله آذرگون ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.