به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمیرم با اشاره به ناآرامی های اخیر در برخی شهرهای کشور اظهار کرد: دشمن نادان همچنان خواب بازگشت به ایران می بیند اما بداند کور خوانده است.
وی خاطر نشان کرد: همین دشمنان به همان شاه و پهلوی ملعون و اندکی جلوتر همین صدام دست نشانده خودشان هم رحم نکرده و نمی کنند حال چه می شود عده ای نادان همچنان دم از غرب و آمریکا می زنند جای سوال و تعجب است.
به گفته خطیب جمعه سمیرم، منافقان و سلطنت طلبان بهایی بیشترین جنایت و خیانت و ترور را در این مملکت مرتکب شده اند و دیدیم چگونه از آشوبگری ها حمایت می کردند.
وی با بیان اینکه صف مزدوران و ضد انقلاب از مردم جداست، ادامه داد: افراد ناراضی در کشور هم اینگونه برخوردهای خشن که توسط مثلث شوم آمریکا، عربستان سعودی و منافقان شکل گرفته بود را نمی پسندند.
حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه مردم با بصیرت بودند که در زمان فتنه درست عمل کرده و با حضور خودجوش خود به میدان آمدند و توطئه دشمن را خنثی کردند، افزود: بصیرت موجب شد تا ملت با هوشمندی خود در مقابل ضد ملت وضد اسلام قرار گیرند.
وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با مردم قم به مناسبت 19دی، افزود: مقام معظم رهبری بارها گفته است که دشمنی دشمنان کم نشده، اما عده ای آن را نمی شنوند و کسانی که دل به آمریکا بسته اند بدانند به راه و مسیر باطل می روند.
امام جمعه سمیرم اظهار کرد: دولت عمده اختیار کشور را در اختیار دارد و باید با تصفیه افراد بی قید و بی تعهد در درون خود برای پیشبرد امور با توکل بر خدا اقدام کند تا دیگر شاهد این دست مشکلات نباشیم.
شهرستان سمیرم با افزون بر 100هزار جمعیت در 160کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
ت/7147 / 6022 خبرنگار: محمود افشاری- انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.