هومن روشنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: آتنا حمیدی فر بدمینتون باز کرمانشاهی است که به اردوی تیم ملی بانوان ایران دعوت شده است.
وی یادآور شد: اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون دختران ایران از 22 تا 27 دی در محل کمپ این فدراسیون برگزار می شود.
روشنی ادامه داد: دومین مرحله اردوی آمادگی این تیم نیز از 11 تا 15 بهمن در شهر زنجان برگزار خواهد شد.
دبیر هیات بدمینتون استان کرمانشاه یادآوری کرد: تیم ملی بدمینتون دختران ایران خود را برای حضور در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر آماده می کند.
وی در پایان گفت: این رقابت ها در روزهای شانزدهم تا نوزدهم بهمن در سرسرای اختصاصی بدمینتون زنجان برگزار خواهد شد.

**ناکامی بوکسورهای کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
مسابقات انتخابی و درون اردویی تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران با حضور 42 ورزشکار در 10 وزن برگزار شد که در این میان چهار بوکسور کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها با قبول شکست برابر حریفان خود از عضویت در تیم ملی بازماندند.
بیژن کسایی پور در وزن 69 کیلوگرم، عباس افشارنیا در 75 کیلو، سالار غلامی در 91 کیلو و پوریا امیری در به اضافه 91 کیلوگرم چهار ورزشکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات انتخابی بودند.
ناصر جعفری، امید احمدی‌صفا، رضا سلیمانی‌فر، محمد کاسپور، احسان سپهوندی، دانا اسماعیل‌پور، سامان مرادی، سجادکاظم زاده، شاهین موسوی، مبین کهرازه و احسان روزبهانی نفراتی بودند که با پیروزی مقابل حریفان خود به عضویت تیم ملی درآمدند.
تیم ملی بوکس ایران 16 بهمن اردوی مشترک یک هفته‌ای را در بلغارستان برگزار می‌کنند و پس از آن در تاریخ 28 بهمن‌ماه راهی رقابت‌های بین‌المللی صوفیه می‌شود.
هدایت تیم ملی بوکس ایران در اردو و تورنمنت بلغارستان را اکبر احدی به عنوان سرمربی برعهده دارد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.