محسن خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نوید شوکتی، محسن عبدالمحمدی، سعید روشنی، امید مرادی فر، ابوالفضل زارعی و مهرشاد حیرانی، ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی آکروژیم هستند.
وی خاطرنشان کرد: شوکتی و عبدالمحمدی در رده سنی بزرگسالان و روشنی، مرادی فر، زارعی و حیرانی نیز در رده سنی جوانان به اردو دعوت شده اند.
خسروی یادآور شد: اردوی تیم ژیمناستیک آکروژیم ایران از روز 19 دی به مدت یک هفته در سرسرای ژیمناستیک شهید آذرپی تهران برگزار خواهد شد.
رئیس هیات ژیمناستیک کرمانشاه گفت: تیم ژیمناستیک ایران خود را برای حضور در مسابقات جام حهانی که اواخر اسفند امسال در جمهوری آذربایجان برگزار می شود، آماده می کند.
هم اکنون حدود 6 هزار ژیمناست کار در استان فعالیت می کنند که نیمی از آن ها را آقایان و نیم دیگری را هم بانوان تشکیل می دهند.

**تکواندوکار کرمانشاه به اردوی تیم ملی نوجوانان راه یافت
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه از دعوت تکواندوکار نوجوان کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دختران کشور خبر داد و گفت: کوثر اساسه با موفقیت در مسابقات انتخابی توانست به اردوی این تیم راه یابد.
مهدی همتی با بیان اینکه تکواندوکار کرمانشاهی در وزن 55- کیلوگرم حضور دارد، افزود: به جز کوثر اساسه، 2 تکواندوکار دیگر نیز در این وزن به اردوی تیم ملی راه پیدا کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات ورود به اردوی تیم ‌ملی نوجوانان روزهای 14 و 15 دی با حضور 102 ورزشکار در خانه تکواندو البرز برگزار شد.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه خاطرنشان کرد: 30 ورزشکار راه یافته به اردوی تیم ملی در 10 وزن تمرینات خود را از روز 21 دی به مدت یک هفته برگزار می کنند.
همتی در پایان تصریح کرد: تیم ملی تکواندو دختران ایران خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان 2018 جهان آماده می کنند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.