سعید نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نفرات مستعد و با انگیزه ای در تیم ملی هستند که بهترین های بوکس کشور را تشکیل می دهند افزود: برای آماده سازی بهتر و تجربه اندوزی باید علاوه بر برگزاری اردوهای مشترک با کشورهای مطرح، در چند تورنمنت مهم بین المللی نیز شرکت کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به تغییرات صورت رفته در راس فدراسیون و انتخاب حسین ثوری به عنوان رئیس جدید فدراسیون بوکس، باید هرچه سریعتر اردوهای تیم ملی تشکیل شود و آمادگی ملی پوشان مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
وی افزود: کادر فنی تیم ملی قرار است در 2 هفته آینده نسبت به برگزاری انتخابی درون اردویی اقدام کند و سپس بهترین ها به اردوی کشور بلغارستان اعزام می شوند و مسابقاتی نیز در این کشور برگزار خواهد شد.
نوروزی در خصوص انتخاب ثوری به عنوان رئیس جدید فدراسیون بوکس کشور گفت: رئیس جدید کار دشواری در پیش دارد اما از آنجا که نیروی جوانان و دارای پتانسیل بالایی است و به طور حتم موفق خواهد شد.
وی معتقد است که رئیس جدید فدراسیون باید بدون هرگونه تعصب نسبت به استفاده از ظرفیت های موجود اقدام کند ضمن اینکه توجه به هیات های بوکس شهرستان ها و رفع نیازهای آنان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: همکاری با نهادهای مختلف به منظور توسعه رشته بوکس به ویژه آموزش و پرورش، دانشگاه ها و ارتش حایز اهمیت است و در اردوهای تیم ملی نیز تامین حقوق ورزشکاران و مربیان در راستای بالا بردن انگیزه آنان و همچنین فراهم آوردن امکانات مناسب اسکان و تغذیه ملی پوشان نیاز اصلی به شمار می رود.
وی، استفاده از کادر اجرایی قدرتمند در بدنه فدراسیون را ضروری و مهم دانست و گفت: هدف اصلی و اولیه فدراسیون حمایت جدی از تیم ملی برای حضوری موفق در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است.
بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در 40 رشته ورزشی و 462 ماده ورزشی برگزار می شود.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.