به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ارسلان حسینی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان کرمانشاه که در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، اظهار کرد: هر قدر این تعامل بیشتر باشد شاهد موفقیت های چشمگیرتری نیز خواهیم بود.
وی در ادامه از دو و میدانی به عنوان یکی از رشته های موفق ورزشی در استان یاد کرد و گفت: امیدوارم رئیس جدید این هیات بتواند با نگاهی برنامه محور این موفقیت ها را تداوم بخشد.
حسینی افزود: امروز شاهد هستیم کشورهایی که در مسابقاتی مانند المپیک موفق هستند به ورزش های پایه و همگانی اهمیت زیادی می دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: سوئد نمونه این کشورهاست که موفق شده در ادوار المپیک حدود 800 مدال کسب کند در حالی که تعداد ورزشکاران آن کمتر از کشور خودمان است که تاکنون موفق به کسب حدود 60 مدال شده است.
وی در ادامه با اشاره به وجود امکانات نسبتا مناسب استان در رشته دو و میدانی، گفت: هم اکنون چهار پیست تارتان در استان داریم در حالی که کمتر استانی است که این مقدار پیست را در اختیار داشته باشد.
حسینی یادآوری کرد: برای موفقیت باید از ظرفیت های موجود به درستی استفاده کنیم چرا که در گذشته قهرمانان ما با دست خالی و امکاناتی که بسیار کمتر از الان بود افتخارات زیادی کسب کرده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: هرچند مشکلات و کاستی هایی نیز وجود دارد که تلاش می کنیم با همکاری فدراسیون آن ها را در اسرع وقت مرتفع کنیم.
وی خواستار تعامل هیات های فوتبال و دو و میدانی نیز شد و گفت: نزدیک بودن محل مسابقه و تمرین ورزشکاران این دو هیات برخی اوقات موجب ایجاد مشکلاتی می شود که باید با تعامل و همکاری، رفع شود.
در مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان کرمانشاه، احمد روشن زاده با کسب 15 رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.