محمد سهراب بیگ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: هفته دوم رقابت های لیگ برتر با حضور 5 تیم در روزهای 15 و 16 دی به میزبانی هیات قایقرانی تهران و در دریاچه آزادی برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: تیم پارسیان زاگرس نماینده کرمانشاه در لیگ برتر کانوپولوی باشگاه های کشور دیدار نخست خود را برابر هیات قایقرانی زنجان برگزار کرد و با نتیجه 'پنج بر چهار' مغلوب شد.
سهراب بیگ ادامه داد: تیم کانوپولوی کرمانشاه دومین دیدارش را نیز برابر بسیج هیات تهران میزبان این هفته از مسابقات، همانند دیدار اول با حساب ' پنج بر چهار ' واگذار کرد.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه افزود: تیم پارسیان زاگرس کرمانشاه در مسابقه سوم برابر آوای شهرکرد قرار گرفت و این بار توانست با حساب ' پنج بر دو' صاحب برتری شود.
وی تصریح کرد: تیم کرمانشاه در چهارمین و آخرین دیدار هفته دوم برابر اردوگاه شهید رسولی نوشهر قرار گرفت و در نهایت به تساوی ' 6 بر 6 ' مقابل این تیم رضایت داد.
سهراب بیگ یادآوری کرد: در پایان هفته دوم لیگ برتر کانوپولوی باشگاه های کشور، باشگاه های آرتا صنعت کشاورز اردبیل، آوای شهرکرد و بسیج هیات تهران هر سه با 9 امتیاز و با تفاضل 10+، 9+ و منفی یک به ترتیب در رده های اول تا سوم ایستاده اند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.