به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند ابتدا در جمع کارکنان فرمانداری سرپل ذهاب حضور یافت و از تلاش های آنان در امر خدمت رسانی به زلزله زدگان قدردانی کرد.
وی در این نشست گفت که کارکنان فرمانداری سرپل ذهاب پس از وقوع زلزله هفت و سه دهم ریشتری با وجودی که خود آسیب دیده هستند، با ارائه خدمت بی منت به زلزله زدگان، سنگ صبور مردم زلزله زده بودند.
وی اظهار داشت: بیشترین فشار این بحران بر روی دوش کارکنان فرمانداری سرپل ذهاب بود که با عشق خدمت به مردم، تمام مشکلات فراروی را تحمل کردند.
وی بیان کرد: دکتر تجری نماینده مردم قصرشرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز همانند کارکنان فرمانداری سرپل ذهاب، برای پیگیری امور مربوط به زلزله زدگان از ابتدای بحران در خط مقدم خدمت رسانی به مردم آسیب دیده بود.
وی بیان کرد: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای همه دستگاه ها لازم الاجراست.
استاندار کرمانشاه پس از نشست با کارکنان فرمانداری سرپل ذهاب، در جلسه ای با معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، در جریان آخرین اقدام های صورت گرفته در بحث اسکان موقت زلزله زدگان و بازسازی واحدهای مسکونی مردم زلزله زده سرپل ذهاب قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا، بازوند پس از نشست با معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، از روستاهای زلزله زده سرپل ذهاب نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اسکان موقت زلزله زدگان و همچنین احداث واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از زلزله اخیر قرار گرفت و برای تسریع بخشیدن در انجام کارها و رفع مشکلات نیز دستوراتی صادر کرد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.