به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت 9 دی در سرسرای اجتماعات فرمانداری سرپل ذهاب اظهار کرد: در حماسه 9 دی، اقشار مختلف مردم با برپایی راهپیمایی، از انقلاب، نظام و آرمان های خون پاک شهدا دفاع کردند.
وی بیان کرد: نمی توانیم بگوییم تمام کسانی که در فتنه قد علم کردند، کسانی بودند که شمشیر بر علیه نظام و ولایت بستند و یا معاند و مخالف اسلام بودند، بلکه یک عهده خیانت خواص و تبعیت عوام، باعث فتنه سال 88 شد.
وی بیان کرد: در حماسه 9 دی، تمام مردم و احزاب سیاسی کشور از جمله اصولگرایان و اصلاح طلبان در کنار هم جمع شدند و فتنه سال 88 را با تبعیت از رهبری خاموش کردند.
وی اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در حماسه 9 دی و تبعیت و ولایت پذیری آنها، باعث شد حفظ اصل اسلام و اقتدار نظام اسلامی شد.
امام جمعه سرپل ذهاب افزود: با توجه به شرایط حساس و متفاوت شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب، باید شرایطی فراهم شود تا حضور اقشار مختلف مردم در برنامه بزرگداشت حماسه 9 دی، پررنگ تر از سال های قبل باشد.
حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان اینکه خط سران فتنه با جریان ها و احزاب سیاسی کاملا متفاوت است، اضافه کرد که احزاب سیاسی، کار سران فتنه را محکوم می کنند و کسی حاضر نیست از این ها حمایت کند مگر این که کسی هم فکر آنها و با امام و آرمان های انقلاب زاویه داشته باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیز در سخنانی گفت که آیین بزرگداشت حماسه 9 دی، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز شنبه با حضور گسترده مردم ولایتمدار و شهیدپرور و مسئولان، در محل ورزشگاه احرار سرپل ذهاب برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی، نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و سخنرانی سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، قرائت قطعنامه، شعر خوانی و پخش کلیپ بصیرتی را از جمله برنامه های در نظر گرفته در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در سرپل ذهاب ذکر کرد.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.
7079/7399/3033 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.