به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: مردم قصرشیرین در جریان هشت سال جنگ تحمیلی، متحمل ضربات جبران ناپذیری شدند و رفع مشکلات زلزله زدگان این شهرستان مطالبه و خواست به حق آنان است.
وی با اشاره به اقدام های صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به زلزله زدگان بیان کرد: مسئولان باید با تمام وجود در خدمت زلزله زدگان باشند و با تلاش شبانه روزی در رفع مشکلات گام بردارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه های آمریکا در غارت منطقه خاورمیانه اظهار داشت: سرمنشا تمام ناآرامی ها در منطقه خاورمیانه آمریکاست که با هدف چپاول و غارت منابع خدادادی صورت می گیرد.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: شکل گیری داعش که با حمایت آمریکا و دیگر متحدانش صورت گرفت، تنها برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد که درایت رهبری، تبعیت مردم از ولایت و جانفشانی و ازخودگذشتگی شهدای مدافع حرم، باعث شکست خفت بار گروه تروریستی و تکفیری داعش شد.
وی گفت: جنگ جمهوری اسلامی ایران با گروه تروریستی و تکفیری داعش در عراق و سوریه، در واقع جنگ با آمریکا و دیگر متحدانش بود که در نهایت به پیروزی اسلام در برابر استکبار منجر شد.
وی افزود: دشمنان اگر بخواهند در برابر جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرند، سربازان ولایت با یک اشاره رهبری، دنیا برای آنان تبدیل به گورستان خواهد کرد.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.