مهدی عبدالمالکی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ویژه برنامه ساعت 16 تا 19 امروز (29 آذر) با حضور شاعران و هنرمندان در محل فرهنگسرای گل نرگس واقع در ابتدای شهرک ژاندارمری برگزار می شود.
وی افزود: در این برنامه، شاعران، اساتید، اهالی فرهنگ و هنر و ادیبان کرمانشاهی در آستانه فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال با اجرای مراسم عصر شعر و دلنوشته، به بزرگداشت جانباختگان زلزله ویرانگر اخیر استان کرمانشاه خواهند پرداخت.
عبدالمالکی یادآوری کرد: علاقمندان به شعر و ادب فارسی برای حضور در این ویژه برنامه و شرکت درمراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله می‌توانند به فرهنگسرای گل نرگس واقع در انتهای خیابان کسری(ابتدای شهرک ژاندارمری) طبقه ششم مراجعه کنند.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه همچنین از مشارکت این سازمان در برپایی نمایشگاه خیابانی کاریکاتور، تصویرسازی و پوستر خیابانی 'اشک یلدا' که از 27 تا 30 آذرماه در پارک نوبهار کرمانشاه برپاست، خبرداد.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری شهرداری کرمانشاه، حوزه هنری و انجمن کاریکاتور و مجموعه نینوا در چهارراه نوبهار برپا شده است.
عبدالمالکی در پایان گفت: روز 9 دی نیز نمایشگاه عکس در پاسداشت درگذشتگان زلزله کرمانشاه در نگارخانه شهر واقع در چهارراه جوانشیر برپا خواهد شد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 87 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.