به گزارش خبرنگار ایرنا؛ روح الله بصیری که سفر فرهنگی، ورزشی خود را به نیابت از خانواده های معظم شهدا از شهریار با سه پیام 'تجلیل از ایثارگری ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس'، 'شهدای مدافع حرم' و 'منتظران ظهور' آغاز کرده است صبح امروز مورد استقبال فرماندار و مسئولان شهرستان جوانرود قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در یک سال گذشته تاکنون به بیشتر استان های کشورمان سفر کرده ام و تلاش دارم تا این پرچم را که متبرک به حرم رضوی می باشد به حرم حضرت سیدالشهدا (ع) برسانم.
بصیری خاطرنشان کرد: برروی پرچم، تصویر 2شهید از هراستان نقش بسته است و از شهدای استان کرمانشاه نیز تصویر شهیده 'فوزیه شیردل' به نمایندگی از شیرزنان استان کرمانشاه و ایران اسلامی، شهید 'ابوذر امجدیان' از شهرستان سنقر به نمایندگی از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه و سردار 'صفر خوشروان' از دومین شهر مقاوم کشور(گیلانغرب) در این پرچم نقش بسته است.
این دو چرخه سوارعازم کربلا با رونمایی از پرچم شهدا به فرماندار و جمعی از مسئولان لوح سپاس اهدا کرد.
وی یادآور شد:این حرکت فرهنگی، ورزشی را به نیابت از خانواده های معظم شهدا و با همکاری شورای اداری شهرستان شهریار آغاز کرده ام.
استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس با تقدیم 9 هزار و 800 شهید، 20 هزار و 500 جانباز، یک هزار و 800 آزاده و 31 هزار ایثارگر نقش مهمی در پیروزی سپاه اسلام مقابل دشمنان بعثی ایفا کرد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75هزارنفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده: فرزادنویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.