سردار منوچهر امان اللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 63 درصد افزایش یافته است.
وی در رابطه با کشفیات سرقت در استان کرمانشاه نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا 21 آذر ماه چهار هزار و 535 سارق و 102 باتد سرقت توسط پلیس در استان شناسایی و دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت میزان کشفیات سرقت پنج درصد افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: از ابتدای امسال تا 21 آذر ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان وقوع سرقت سه درصد کاهش یافته است.
سردار امان اللهی با اعلام اینکه اکثر سرقت هایی که در استان کرمانشاه رخ می دهند، خرد هستند، گفت: در این مدت سرقت های مهم 13 درصد، سرقت منزل 15 درصد و سرقت خودرو سه درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
وی در رابطه با میزان کشفیات مواد مخدر هم گفت: از ابتدای سال جاری تا 22 آذر یک هزار و 112 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش دارد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه اضافه کرد: در این مدت چهار هزار و 578 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و پنج کارگاه تولید عمده مواد مخدر صنعتی شناسایی شده اند.
سردار امان اللهی با بیان اینکه با اشاره به اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در استان کرمانشاه گفت: در این مدت 903 طرح پاکسازی توسط پلیس اجرا و 182 مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر پلمپ شده است.
به گفته وی، براساس ماده 13 قانون کار مصادره این مراکز به نفع دولت در حال انجام است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه برخورد قاطع با اشرار و اراذل و اوباش در دستور کار است، گفت: میزان خود نمایی و عربده کشی در استان بسیار کمرنگ شده و این موارد از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش یافته است.
سردار امان اللهی در رابطه با برخورد ناجا با گروهک های تروریستی و تکفیری نیز گفت: نیروی انتظامی با همکاری دیگر دستگاه های امنیتی با هر شخص و یا گروهی که نظم و امنیت کشور را تهدید کنند برخورد قاطع خواهد داشت.
وی افزود: همکاران ما در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیری قابل توجهی از هواداران و اعضا گروهک های تروریستی داشته اند و اکنون نیز رصد اطلاعاتی مطلوبی دارند.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.