سرهنگ علی کرم بازیان عصر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران کلانتری سررود جنوبی شهر یاسوج روز جمعه گذشته حین گشت زنی در یکی از روستاهای اطراف شهر یاسوج به یک دستگاه خودروی ماکسیما مظنون شدند .
وی ادامه داد: پس از متوقف نمودن خودرو و بازرسی از آن، تعدادی پوشاک خارجی فاقد برگ گمرکی به ارزش 250 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
بازیان گفت که با توجه به تاریک بودن هوا ، راننده این خودروی ماکسیما حین بازرسی اقدام به فرار کرد که تلاش برای دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد .
سرهنگ 'بازیان' باتشکر از همکاری و تعامل مردم با پلیس اظهار داشت : از شهروندان درخواست می کنیم نسبت به موارد مشکوک حساسیت نشان داده و آن را به پلیس 110 گزارش دهند.
در سالهای اخیر انتقال کالاهای قاچاق از محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهرستان بویراحمد بشدت افزایش یافته است.
یکی از مشکلات اساسی برای مبارزه با ورود کالای قاچاق به محورهای ارتباطی استان ،نبود مکانهای مخصوص ایست و بازرسی است که فرماندهای نیروی انتظامی منطقه همواره بر رفع آن تاکید می کنند.
کهگیلویه و بویراحمد با 713نفر جمعیت در جنوب غرب ایران و مسیر ارتباطی استانهای بزرگی همچون اصفهان ،فارس ،خوزستان ، بوشهر و چهارمحال بختیاری قرار دارد.
خبرنگار و انتشار: مسعود علیزاده
1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.