محموله‎ی کالای قاچاق به ارزش بیش از دو میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال در آذربایجان شرقی کشف و ضبط شد.     به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، ماموران نیروی انتظامی فرماندهی آذربایجان شرقی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محموله‌هایی را به ارزش برآوردی بیش از دو میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال کشف و ضبط و پنج نفر را نیز به اتهام ارتباط با این پرونده ها دستگیر کردند. 
  کشف کالای قاچاق به ارزش 70 میلیون ریال در عجب شیر
«سرهنگ رحمان عبدی»، فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر نیز با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وکنترل خودروهای عبوری ماموران یگان امداد شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این فرماندهی، مبارزه با قاچاقچیان کالا است، بیان کرد: در بازرسی از طی بازرسی خودروی توقیفی، ۲۵ طاقه پارچه خارجی  قاچاق به ارزش تقریبی ۷۰ میلیون ریال کشف و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.     کشف گردوی قاچاق ۸۰۰  میلیونی در آذرشهر
«سرهنگ یدالله رستمی»، فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر نیز از کشف محموله گردوی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی نیسان  مشکوک و آن را متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار یک هزار کیلوگرم مغز گردوی قاچاق، به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه یک نفر را دستگیر کردند. همچنین خودروی مربوطه نیز توقیف شد.     توقیف محموله البسه قاچاق درهشترود
«سرهنگ محمدتقی سلطانی»، فرمانده انتظامی شهرستان هشترود نیز با اشاره به کشف محموله البسه قاچاق در این شهرستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد در حین گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند. 
وی عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور مقدار ۲۰۳ ثوب انواع البسه خارجی به ارزش ۷۲ میلیون ریال را کشف و در این رابطه یک نفر را نیز دستگیر کردند.     کشف محموله ۷۰۰ میلیونی کالای قاچاق در بناب
«سرهنگ رمضان الهوردیان»، فرمانده انتظامی شهرستان بناب نیز اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران مبارزه با قاچاق کالای و یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی به دو دستگاه نیسان مشکوک و آنها را متوقف کردند. 
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد یک تن مغز گردوی قاچاق و ۳۰ حلقه لاستیک به ارزش ریالی ۷۰۰ میلیون ریال را کشف و در این رابطه دو نفر را نیز دستگیر کردند.     کشف ۱۲۴ راس دام قاچاق در هشترود
«سرهنگ محمدتقی سلطانی»، فرمانده انتظامی شهرستان هشترود نیز از کشف ۱۲۴ راس دام قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران حین گشت زنی در محور مراغه - هشترود به یک دستگاه کامیون که حامل دام بود، مشکوک و خودرو را  متوقف کردند. 
وی بیان کرد: در بازرسی انجام شده از خودور توقیفی تعداد ۱۲۴ راس دام فاقد مجوز دامپزشکی کشف شد که به صورت غیر  قانونی در حال حمل بود و یک نفر متهم نیز در ارتباط با این پرونده دستگیرشد و ارزش ریالی احشام کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده و خودروی مذکور توقیف و متهم نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.