به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع امام شافعی که با حضور پرشور نمازگزاران این شهر برگزار شد، اقدام گستاخانه و نسنجیده رییس جمهوری آمریکا در اعلام قدس شریف بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
وی گفت: ترامپ و همفکران جاهل او این حرکت را عاملی برای تثبیت دائم جایگاه رژیم جعلی اسرائیل تفسیر کرده اند اما واقعیت میدانی این است که روند نابودی این غده سرطانی شتاب مضاعف گرفته و بزودی در چاهی که کنده اند خود خواهند افتاد.
ماموستا محمدی با ابراز تاسف از بروز برخی اختلافات در میان ممالک اسلامی ابراز امیدواری کرد: مسئله فلسطین و مظلومیت مردم بی پناه آن با حرکت اخیر دشمن بازهم به عاملی برای اتحاد جهان اسلام بدل شود و جهان کفر شاهد اقتدار و یکپارچگی مجدد مسلمانان باشد تا برای بار دیگر توهم ایجاد اختلاف و تصاحب اراضی مسلمین افکار کوچکشان را بر در نگیرد.
خطیب جمعه اهل سنت با اشاره به رایزنی های اخیر خود با برخی مسئولان ابراز امیدواری کرد، مردم در مناطق زلزله زده بزودی با برنامه ریزیهای دقیقی که انجام پذیرفته، از حمایت بیشتری برخوردار شوند.
وی شرایط سرما و بارندگی را برای کودکان، زنان و سالمندان در چادرها سخت و غیرقابل تحمل دانست و اظهار داشت: بسیاری از ما و مسئولان و خانواده هایمان تحمل چنین شرایطی را نداریم و نباید آن شرایط سخت را برای دیگران بپذیریم.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.