به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین اظهارداشت: اقدام نابخردانه ترامپ رییس جمهوری آمریکا در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسراییل بی اعتنایی به تمام معاهدات بین المللی صلح در خاورمیانه است.
وی بیان کرد: بی شک این اقدام رییس جمهوری آمریکا باعث بروز جنگ جدید بین گروه های جهادی فلسطین با رژیم اسراییل خواهد شد.
وی اضافه کرد که بیت المقدس به عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان، از اهمیت و جایگاه خاصی نزد امت اسلامی برخوردار است و این اقدام ترامپ، در واقع توهین به تمام مقدسات است.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: سکوت مسلمانان در برابر اقدام رییس جمهوری آمریکا مبنی بر تعیین بیت المقدس به عنوان پایتخت اسراییل، خیانت بزرگی است و باید در برابر این توطئه شوم دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد.
حجت الاسلام ملکی گفت: سازمان ملل و شورای امنیت، به ابزاری برای تحقق زیاده خواهی های سران استبکار تبدیل شده است.
وی افزود: امت اسلامی باید با اتحاد، همبستگی و اقدام عملی در برابر این توطئه آمریکایی صهیونیستی مقاومت و ایستادگی کنند.
خطیب جمعه قصرشیرین اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبر حکیمانه رهبر معظم انقلاب به عنوان سردمدار مبارزه با استکبار، این اقدام رییس جمهوری آمریکا را محکوم می کند و به حول قوه الهی، تا چند سال آینده دیگر اثری از رژیم غاصب و کودک کش اسراییل باقی نخواهد ماند.
حجت الاسلام ملکی گفت: هر کشوری اگر قصد تجاوز به ایران اسلامی را داشته باشد، سربازان ولایت با یک اشاره رهبری، دنیا را برای آنان تبدیل به جهنم خواهند کرد.
پس از پایان خطبه های نماز جمعه این هفته، نمازگزاران قصرشیرین با شرکت در راهپیمایی که از مقابل مسجد مهدیه تا میدان مرزبانی برگزار شد، اقدام رییس جمهور آمریکا در تعیین بیت المقدس به عنوان پایتخت اسراییل را با سردادن شعار و قرائت بیانیه در پنج بند، محکوم کردند.
گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست، نظیر این راهیپایی با شرکت نمازگزاران سرپل ذهابی و گیلانغربی نیز در این شهرستان ها برگزار شد.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.