به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته اظهار داشت: این اقدام آخرین تلاش های استکبار و آمریکا و تصمیمی نابخردانه است که واکنش و مخالفت مسلمانان، جهانیان و آزادگان را به دنبال دارد.
وی افزود: این تصمیم به دور از عقل و منطق است و در هیچ کجای دنیا اعتباری ندارد و چنین اقدامی به دلیل عصبانیت و ناراحتی استکبار از اتفاقات اخیر همچون نابودی داعش در سوریه است.
آیت الله علما، از رژیم صهیونیستی به عنوان رژیمی ظالم و یادآور ظلم و ستم طاغوت و فرعون یاد کرد و ادامه داد: صهیونیست یک رژیم و غده سرطانی است که باید از ریشه نابود شود.
به گفته نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، مشخص است که اسراییل از قراردادن قدس به عنوان پایتخت اسراییل به دنبال چه هدفی است و از چنین اقدامی می توان به عنوان آخرین تیر در ترکش استکبار یاد کرد.
امام جمعه کرمانشاه به قیام و مبارزات امام راحل علیه طاغوت و استکبار اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) با توسل به قرآن و عترت توانست در برابر استکبار بایستد و بزرگترین قیام و مبارزه در دنیا را خلق کند.
آیت الله علما با بیان اینکه دانشگاهیان، نخبگان و حوزویان باید در برابر این ترفندها همواره هوشیار و آگاه باشند، افزود: تهاجم فرهنگی یکی از تلاش های دشمن برای تحقق اهداف و نقشه های باطل خود در این مملکت است که با هوشیاری ملت بزرگ ایران خنثی می شود.
امام جمعه کرمانشاه از 18 آبان به عنوان معرفی عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل در سال 70 و از 19 آذر به عنوان تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل یاد کرد.
8066/7460 خبرنگار: زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.