به گزارش خبرنگار ایرنا، اردوی تیم ملی آب های خروشان کشورمان از نهم آذر در رودخانه هراز شهر آمل آغاز شده و تا هفدهم همین ماه نیز ادامه پیدا می کند.
این اردو به منظور آمادگی تیم اسلالوم آقایان ایران برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا برپا شده است.
فتاح پور (کرمانشاه) و کریمی (گیلان) ملی پوشان حاضر در این اردو هستند که زیرنظر مسعود خدایاری تمرینات خود را دنبال می کنند.

**خداحافظی اولین مدال آور قایقرانی کرمانشاه از دنیای قهرمانی
سونیا گماری اولین قایقران مدال آور تاریخ ورزش استان کرمانشاه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
وی طی سال ها فعالیت در عرصه قایقرانی موفق شد مدال های فروانی کسب کند که شاید مدال برنز وی در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی از آن جایی که اولین مدال تاریخ اسلالوم ایران در بازیهای آسیایی به حساب می آمد، رنگ و بوی دیگری داشت.
مدال نقره قهرمانی 2017 آسیا در رشته کانوپولو، مدال نقره کاپ 2014 تایلند در رشته اسلالوم، مدال طلای مسابقات کانوپولو 2013 آسیا و طلای رقابت های قهرمانی 2011 آسیا دیگر افتخارات این بانوی قایقران کرمانشاهی به شمار می رود.
گماری اولین قایقران مدال آور تاریخ ورزش استان کرمانشاه نیز به حساب می آید و سه سال پیاپی خانم گل لیگ کانوپولو ایران بوده است.

**مشخص شدن نفرات برتر مسابقات دو صحرانوردی کرمانشاه
رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی استان در رده سنی نوجوانان جوانان و بزرگسالان با حضور 70 ورزشکار برگزار و نفرات برتر این رقابت ها مشخص شدند.
بر این اساس در رده سنی نوجوانان، سبحان احمدی، محمد قنبری و آرمین شکری و در رده جوانان نیز آریا یاوری، پوریا احمدی و سپهر رحمانی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
همچنین در رده سنی بزرگسالان نیز همایون همتی قهرمان شد و پژمان یار ولی و بابک کرمی به ترتیب دوم و سوم شدند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.