حمیدرضا خانپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:صنایع کوچک 2 کشور در قالب تفاهم نامه همکاری بین ایران و کره جنوبی برای انتقال فناوری و تجربیات خود همکاری می کنند.
وی با بیان اینکه این تفاهم نامه بین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و سازمان متناظر در کره جنوبی منعقد شده است، افزود: ماموریت اجرا و پیشبرد این تفاهم نامه برعهده شرکت شهرک های صنعتی قزوین گذارده شده است.
وی اضافه کرد: بر همین اساس به دنبال برگزاری نشست های هماهنگی دوجانبه، جلسه نمایندگان صاحبان صنایع کوچک ایران و کره جنوبی در قزوین برگزار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: به منظور برپایی این نشست، هیاتی 15 نفره از صاحبان صنایع کوچک کره جنوبی در زمان یاد شده به قزوین سفر می کنند.
خانپور یادآور شد: براساس تفاهم نامه همکاری بین صنایع کوچک ایران و کره جنوبی و هماهنگی های به عمل آمده؛ یک پایگاه اینترنتی ایجاد شده که صنایع 2 کشور نیازهای فناورانه خود را در آن اعلام و به اطلاع و آگاهی یکدیگر می رسانند تا در صورت امکان آنها را خریداری و دریافت کنند.
سه هزار و 200 واحد تولیدی کوچک و متوسط دراستان قزوین مشغول به فعالیت هستند که 800 واحد آنها در شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.
3013/6012
خبرنگار: رضا اولادی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.