به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر صبح امروز پس از آنکه مورد استقبال معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی دیگر از مسئولان قرار گرفت، راهی مناطق زلزله زده استان شد.
سلطانی فر قرار است در این سفر از روستاها و مناطق زلزله زده شهرستان های ثلاث باباجانی و دالاهو و شهر ازگله و همچنین تعدادی از روستاهای این مناطق بازدید کند.
حضور در ستاد حمایتی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مناطق زلزله زده و انبار اقلام اهدایی جامعه ورزشی کشورمان در کرمانشاه از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان است.
وی همچنین در بدو ورود به کرمانشاه، ضمن تسلیت به مردم استان و بازماندگان حادثه زلزله دلخراش یکشنبه هفته قبل، از آمادگی کامل وزارت ورزش و جوانان برای ادامه امداد رسانی ها به افراد حادثه دیده خبر داد.
سلطانی فر با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان از همان ابتدای وقوع حادثه با تمام توان و ظرفیت خود در خدمت زلزله زدگان بوده است، گفت: تمامی سالن ها و اماکنی که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار داشته برای ساماندهی و اسکان زلزله زدگان در اختیار مدیریت بحران قرار گرفت.
وی گفت: علاوه بر آن جمع بسیاری از ورزشکاران نیز در یک هفته اخیر با جمع آوری کمک و حتی حضور در منطقه به یاری آسیب دیدگان شتافتند و این کمک ها نیز همچنان ادامه دارد.
عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش، برانوش نیکبین مدیرکل حوزه وزارتی و مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزات ورزش و جوانان، سلطانی فر را در سفر به کرمانشاه همراهی می کنند.
بیش از 300 محموله کمکی توسط جامعه ورزشی کشور شامل 50 هزار بطری آب معدنی، بیش از 2 هزار تخته پتو، 1500 تخته انواع چادر، 15 هزار بسته انواع مواد غذایی گرم و مدت دار و مقداری قابل توجهی از وسایل گرمایشی و مورد نیاز زلزله زدگان توسط وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون های ورزشی، ادارت ورزش جوانان استان های مختلف، هیات های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه و ورزشکاران به مناطق زلزله زده ارسال شده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه قبل استان کرمانشاه 436 کشته و 10 هزار و 179مصدوم به جا گذاشت.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.