مظفر رحیمی روز یکشنبه در گفت ‌و‌گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از وقوع زلزله تعدادی خبازی سیار را برای تامین نان موردنیاز مردم در مناطق زلزله زده مستقر کردیم.
وی ادامه داد: در این مدت روزانه 200 هزار قرص نان پخت و در میان افراد زلزله زده با اولویت مناطقی که خسارات بیشتری دیده بودند، توزیع شده است.
رحیمی ادامه داد: علاوه بر نانوایی های سیاری که در مناطق زلزله زده مستقر هستند، چند واحد خبازی از استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان نیز مامور پخت نان برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شدند.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور افزود: در حال حاضر علاوه بر 6 نانوایی سیاری که در مناطق زلزله زده اقدام به پخت نان می کنند، نانوایی های مناطق زلزله زده که تخریب نشده اند نیز با بهبود شرایط، فعالیت خود را از سر گرفته اند.
وی گفت: مهمترین مشکل برای فعالیت نانوایی ها قطع گاز بود که خوشبختانه با تلاش شرکت گاز، این مشکل نیز به طور کامل رفع شده است.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتری یکشنبه 21 آبان به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد، این زلزله 436 کشته و بیش از 10 هزار 179 مصدوم داشته است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، بیش از 31 هزار واحد مسکونی در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
/7458**1625
خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.