مظفر رحیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد که از صبح روز بعد از حادثه (دوشنبه) تا ظهر امروز حدود 600 هزار قرص نان میان افراد زلزله زده توزیع شده است.
وی افزود: نان های ارسال شده به مناطق زلزله زده از نانوایی استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان و لرستان تهیه و با ارسال به مناطق زلزله زده در میان مردم توزیع می شود.
رحیمی همچنین از توزیع مناسب نان در میان مردم روستایی مناطق زلزله زده از جمله ازگله و روستاههای اطراف در بخش دشت ذهاب که در روزهای گذشته با مشکلاتی مواجه بودند خبر داد و گفت: ساکنین این مناطق به هر قدر که نان بخواهند، زمینه و امکان مناسب برای تامین و توزیع وجود دارد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور در ادامه از استقرار چهار نانوایی سیار در شهرهای سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و تازه آباد خبر داد و گفت: امروز هم 2 نانوایی سیار دیگر در سرپل ذهاب با هدف تامین نیاز خوراکی مردم منطقه راه اندازی می شود.
به گفته وی، در حال حاضر حدود 25 نانوایی در شهرهای قصرشیرین و سرپل ذهاب به صورت ویژه مشغول پخت نان برای زلزله زدگان هستند و خوشبختانه در این خصوص مشکلی وجود ندارد.
رحیمی اظهار کرد: همچنین در این مدت، چند کامیون آب معدنی نیز از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی کشور بین زلزله زدگان توزیع شده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
براساس آخرین آمارهای اعلام شده، 432 نفر دراین زلزله جان باخته و 7817 نفر نیز مصدوم شدند.
به گفته معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، حدود 31 هزار واحد مسکونی شهرستان سرپل ذهاب در حادثه زلزله دچار تخریب و خسارت کلی و جزیی شده اند.
8066/7458**1625
خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.