سرهنگ محمدرضا آمویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا به مناطق زلزله زده کرمانشاه افزود: پس از گذشت 6 روز از زلزله کرمانشاه، اکنون آرامش نسبی در مناطق زلزله زده ایجاد شده و امنیت کامل برقرار است.
وی با بیان اینکه حدود 10 هزار نیروی کمکی از دیگر استان های کشور به منظور برقراری نظم و امنیت در مناطق زلزله زده به کرمانشاه آمده اند، گفت: در روزهای نخست پس از زلزله شاهد بی نظمی در توزیع اقلام کمکی بودیم اما پس از استقرار کامل نیروهای کمکی امنیت کامل در مناطق برقرار شد.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از مردم و دستگاه های متولی خواست که در توزیع اقلام کمکی به زلزله زدگان رعایت نظم را در نظر بگیرند تا از آسیب زدگی به افراد و ایجاد بی نظمی جلوگیری شود.
سرهنگ آمویی، همچنین از افرادی که در جریان زلزله اخیر دچار آسیب شده اند خواست که مراقب خانواده و کودکان خود باشند.
وی اضافه کرد: احتمال وجود افراد هنجارشکن و سارقان در مناطق زلزله زده همچون دیگر نقاط شهری وجود دارد از این رو از افراد ساکن در این مناطق در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
زلزله ای با قدرت 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه روی داد که 436 کشته و بیش از 10 هزار و 203 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و صدها روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.