به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا از معاونت فرماندهی انتظامی فارس، سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان داراب با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند یک دستگاه پژو پارس حامل موادمخدر در جاده بندرعباس به سمت داراب در حال حرکت است .
وی ادامه داد: موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با همکاری ماموران سپاه ناحیه داراب و هماهنگی با مقام قضائی، ماموران در مسیر تردد خودرو حامل مواد مستقر شدند و خودرو را بعد از روستای قلاتویه شهرستان داراب مشاهده کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هنگامی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده بدون توجه به دستور ایست ماموران اقدام به فرار کرد که پس از مسافتی تعقیب و گریز، راننده که عرصه را بر خود تنگ دید با رها کردن خودرو به سمت کوه های اطراف متواری شد.
گودرزی گفت: دربازرسی از خودرو پژو پارس 124 کیلو و 30 گرم تریاک و 282 کیلو و 480 گرم حشیش کشف شد.
وی با بیان اینکه تحقیقات برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، اضافه کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار پلیس فارس است و با کسانی که در جهت کسب سود، موجب برهم زدن کانون گرم خانواده ها هستند، با جدیت برخورد می شود.
فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تشکر از همکاری مردم با پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص حمل، توزیع و قاچاق موادمخدر دارند از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
دریافت و انتشار خبر: غلامرضا مالک زاده
1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.