اکبر سنجابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان یافتن کار امداد رسانی در سرپل ذهاب و استقرار خانواده های زلزله زده در چادرها و کمپ های اسکان اضطراری در مرحله خدمات دهی به زلزله زدگان هستیم.
وی از فعالیت گروه های مردمی، خیران، نیروهای لشگری و دستگاه های امدادی برای خدمات رسانی مطلوبتر به زلزله زدگان این شهرستان خبر داد.
وی از آغاز فعالیت ادارات و بانک های این شهرستان از امروز شنبه 27 آبان ماه بعد از یک هفته تعطیلی به دنبال وقوع زلزله 7 و سه دهم ریشتری خبر داد.
فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد: از صبح امروز کارمندان ادارات، نهادها و بانک ها فعالیت اداری خود را آغاز کرده اند و در ساعت اداری در ادارات مستقر شده اند.
سنجابی اظهار کرد: اداراتی که قابل سکونت هستند، کارمندان در همین ادارات مستقر می شوند و اداراتی که آسیب دیده اند نیز خدمات دهی خود را در کانکس و یا چادر به مردم ارایه می دهند.
وی اضافه کرد که از امروز با انتخاب نمایندگانی از مردم در محله های مختلف شهر و با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و روستا ، کار خدمات رسانی به زلزله زدگان را عهده دار می شوند تا این مهم به بخش مردمی واگذار شود و ما تنها بخش پشتیبانی را انجام دهیم.
زلزله زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد که تا ظهر جمعه 436 کشته و بیش از 10 هزار و 203 مصدوم در استان داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.