به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، جون و فومی از روز دوشنبه همزمان با امدادگران ایران وارد مناطق زلزله زده شده و از آن زمان با ماساژ درمانی خستگی پزشکان مستقر در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب را رفع می کنند.
'جون' روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با وقوع زلزله در روستای توریستی پالنگان کردستان بوده اند و در محل اقامت خود حادثه را احساس کردند.
وی ادامه داد: پس از این حادثه تصمیم گرفتند سفر خود را به مقصد مناطق زلزله زده تغییر دهند.
به گفته وی، هر دوی آنان ماساژور بوده و هم اکنون در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب حضور داشته و در چادر هلال احمر اقدام به ماساژ درمانی پزشکان مستقر در این منطقه می کنند.
جون با بیان اینکه هر دوی ما ماساژور هستیم ادامه داد، من 31 ساله و شوهر نیز 41 ساله است پس از انتشار اخبار حادثه اقواممان نیز نگران حال ما بودند.
او با بیان اینکه 40 روز از حضورشان در ایران سپری می شود، افزود: تاکنون جاذبه های توریستی مختلف ایران در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، هرمزگان، بندر ترکمن، یزد و کرمان را دیده اند.
روز گذشته نیز یک تیم 6 نفره پزشکی و امدادی انجمن مردم نهاد Humedica آلمان وارد شهرستان سرپل ذهاب شدند.
زلزله زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه رخ داد که تاکنون (ظهر جمعه) 436 کشته و بیش از 10 هزار و 203 مصدوم در استان داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
8066/3034 خبرنگار:حسن حسین زاده **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.