سردار مجید مظاهری عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا در ازگله افزود: مردم مشکلی در تامین مواد غذایی ندارند و تقسیم کارها صورت گرفته تا با پشتیبانی همه نهادها و دستگاه ها مشکل اسکان موقت را نیز مرتفع کنیم.
وی تصریح کرد: هم اکنون خدمت رسانی به 2 شیوه مردمی و دستگاه های دولتی به صورت زمینی و نیروهای هوانیروز و هوافضای سپاه به صورت هوایی انجام می گیرد.
فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان اضافه کرد: سپاه همدان مدتی است ماموریت نوار مرز را عهده دار است و در ساعت اولیه وقوع زلزله پست امدادی مستقر در منطقه کار رسیدگی به مجروحین را آغاز کرد.
سردار مظاهری ادامه داد: در روز اول حادثه 10 کامیون وسایل و اقلام ضروری برای حادثه دیدگان ارسال شد و در روزهای بعدی نیز روزانه 30 دستگاه کامیون نیازمندیهای مردم آسیب دبده را به منطقه می آورند.

*روستاها مشکل آب و غذا ندارند
بخشدار ازگله نیز گفت: در آغازین لحظات خدمات رسانی به حادثه دیدگان تامین آب و غذای آنها در دستور کار قرار گرفت و بعد از گذشت چهار روز از حادثه، برای بار سوم نیز به بیشتر روستاها خدمات رسانی و خدمات خوبی از نظر غذا ، آب آشامیدنی، البسه و پتو انجام شده که در این راستا کمک های مردمی بسیار قابل توجه و چشمگیر بوده است
سعید جادریان میانگین خسارت به روستاهای بخش ازگله را 50 درصد در برآوردهای اولیه اعلام کرد و افزود: در بعضی از روستاها خسارت ها پایین گزارش شده و در بعضی از روستاها نیز 100 درصد تخریب گزارش شده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده که از جمله آن می توان به تخریب کلی و جزیی بیش از 31هزار واحد اشاره کرد.
8066/7455 خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.