علی حسین مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب شهری، آب شرب تمامی مناطق زلزله زده وصل شده بود اما از شب گذشته و به دنبال وقوع پس لرزه های متعدد در شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین دوباره با قطعی آن مواجه شدیم.
وی افزود: از آن جایی که آب شرب قصرشیرین در سراب گرم سرپل ذهاب تامین می شود، وقوع چند پس لرزه که بین سه تا چهار ریشتر قدرت داشتند چند نقطه از خطوط انتقال آب دچار شکستگی شد.
مرادی افزود: این مشکل نیز قطعا تا امشب و یا نهایتا تا ظهر فردا توسط اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب شهری استان مرتفع و آب قصرشیرین وصل می شود.
این مسئول در ادامه یادآور شد: در سایر شهرستان های زلزله زده نظیر سرپل ذهاب، گیلانغرب، ثلاث باباجانی، دالاهو و ... مشکلی از بابت توزیع آن در شبکه نداریم و ساکنین این مناطق از آب شرب سالم برخوردارند.
وی همچنین از توزیع بیش از 2 میلیون بطری آب بسته بندی در چهار روزی که از زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب می گذرد، خبر داد و گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد.
مرادی در پایان یادآور شد: نزدیک به 50 دستگاه تانکر سیار نیز در مناطق زلزله زده وجود دارد تا آب شرب مورد نیاز افراد را تامین کند.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، بیش از 31 هزار واحد مسکونی در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
دراین حادثه 433 نفر جان خود را از دست داده و 9 هزار 397 نیز مصدوم شدند.
ز8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.