علی حسین مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و هرسین و همچنین شهر تازه آباد در ثلاث باباجانی با قطعی آب روبرو شده اند.
وی افزود: در چهار شهرستان نام برده از آن جایی که آب آن ها از سراب تامین می شود، به دنبال زلزله شدید دیشب آب سراب کدر شده و خاصیت شرب خود را از دست داده اند، به همین خاطر از مدار خارج گردیدند.
مرادی ادامه داد: در شهر تازه آباد نیز ایستگاه پمپاژ انتقال آب به این شهر به دلیل قطع برق از مدار خارج و در نتیجه آب این منطقه نیز قطع شده است.
مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه از تمهیدات این شرکت برای آبرسانی به مناطق حادثه دیده اشاره و اظهار کرد: هم اکنون کار آبرسانی به این مناطق از طریق آبرسانی های سیار بوسیله تانکر و همچنین توزیع آب بسته بندی شده انجام می شود.
وی با بیان اینکه از استان های همجوار نیز به کمک کرمانشاه آمده اند تا کار آبرسانی به مناطقی که آب آن ها قطع شده، با سهولت بیشتری انجام شود، احتمال افت فشار آب در مناطق بیشتری از استان و بخصوص شهر کرمانشاه را دور از ذهن ندانست.
مرادی در پایان گفت: در تلاشیم ظرف مدت 24 تا 72 ساعت آینده مشکل آب شرب شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب، هرسین و شهر تازه آباد مرتفع شود.
طبق اعلام سازمان مدیریت بحران استان کرمانشاه، تعداد کشته های زلزله در استان تاکنون به بیش از 220 نفر رسیده و آمار زخمی ها نیز از 2500 نفر فراتر رفته است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.